Nowości
Kompensator GRT Grot
Kompensator GRT Grot

380,00 zł

szt.
Środek do czyszczenia lufy Bore Foam
Środek do czyszczenia lufy Bore Foam

102,00 zł

szt.
Kompensator Glock
Kompensator Glock

540,00 zł

Kompensator Czołg AK
Kompensator Czołg AK

370,00 zł

szt.
W razie braku produktu na stronie, zachęcamy do skorzystania z zakupów
u naszych dystrybutorów:

Barda Arms, Gunmonkey, Salon Broni
RP Arms, Krak Armory

oraz wkrótce:


Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.

Wybierz produkty do zwrotu - wszystkie lub tylko wybrane z listy zamówień.

Podaj szczegóły przesyłki - sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę - spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

 

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres:

Custom Klamka

Księcia Przemysława 11

47-400 Racibórz

696874075

 

Pamiętaj, aby do paczki włożony był rachunek i oświadczenie o odstąpieniu od umowy w postaci wypisanego formularza. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko, przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mail custom.klamka@gmail.com.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania e-maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną

1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail)

E-mail: custom.klamka@gmail.com

2. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia lub faktura.

3. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.

4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

Adres do reklamacji:
Custom Klamka

Księcia Przemysława 11

47-400 Racibórz

696874075

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z nami custom.klamka@gmail.com. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl