u naszych dystrybutorów:
Barda Arms, Gunmonkey, Salon Broni
oraz wkrótce:

Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.
Wybierz produkty do zwrotu - wszystkie lub tylko wybrane z listy zamówień.
Podaj szczegóły przesyłki - sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
Zapakuj i nadaj paczkę - spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres:
Custom Klamka
Księcia Przemysława 11
47-400 Racibórz
696874075
Pamiętaj, aby do paczki włożony był rachunek i oświadczenie o odstąpieniu od umowy w postaci wypisanego formularza. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko, przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mail custom.klamka@gmail.com. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania e-maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną
1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail)
E-mail: custom.klamka@gmail.com
2. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia lub faktura.
3. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Adres do reklamacji:
Custom Klamka
Księcia Przemysława 11
47-400 Racibórz
696874075
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z nami custom.klamka@gmail.com. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić najlepsze doświadczenie zakupowe.